15. 02. 2015.

SOGAN DOLMA - tradicionalno bosansko jelo



Moj danasnji rucak...SOGAN DOLMA....tradicionalno bosansko jelo....

Sastojci:
  • 1 kg crvenog luka-srednje veličine
  • 1 kg faširanog mesa
  • 1 mrkva
  • 4-5 čehni bijelog luka
  • pola čase od 2 dcl riže
  • so,biber, aleva paprika, vegeta...
Priprema:

Sve začine sam stavila u meso i dobro izmješala .

Luk očistiti, s'gornje i donje strane zarezati malo više.

Potom staviti u šerpu i nasuti vodu, malo posoliti i pustiti da se.obari. 

Kad provri pustiti 15-tak min da vri. 

Onda to ocjediti i kad se samo malo ohladi početi 'vaditi'kolut po kolut.

Ja to radim malom kašičicom, drskom, jer mi je tako lakše i brze. 

Ipak je vrelo.

Prvo sam stavila običnu pečenicu (takav je naziv u mom kraju) i ništa se prije ne prepeče....zajedno se kuha, zbog šmeka...

Kad napunite luk nasuti vode da bude 2 cm iznad luka i lagano kuhati. 

Biće potrebno par puta dosuti tople vode. ....

Prilikom posluživanja možete na.mnogo načina to izvesti. 

A prilogom, samo ili po želji. 

Važno je da odozgo stavite vrhnje za kuhanje ili pavlake.....Eto to je to...prijatno....

1 komentar: