18. 09. 2014.

Ratluk od ruže


Sastojci:
  • 2,5l vode
  • 750g šećera
  • 250g kukuruznog skroba
  • sok od 1 limuna
  • aroma ruže
  • šećer u prahu

Priprema:

Vrijeme pripreme - 30 minuta

Staviti 2l vode sa sokom od limuna i šećerom da vri na tihoj vatri oko 15 min.

Kukuruzni skrob razmutite u preostaloj vodi i dodajte masi koja vri.

Dodajte aromu ruže, ja sipam odokativno, dok masa ne porozi cela. U originalnom receptu se u ovom koraku ubacuje i 100g seckanih oraha, ali ih ja nikada nisam stavljala. Možete probati sa njima ako volite. Pa sad, ako stavljate i aromu ruže i orahe verujem da će vam trebati dosta manje arome, svega nekoliko kapi.

Masu rasporedite u tankom sloju ravnomerno u već podmazan pleh i ostavite da se stegne.

Tek nakon deset sati ga secite na sitne kocke i svako parče uvaljajte sa svih strana u šećer u prahu.

Kod ratluka je super što može dugo da stoji, a da se ne pokvari, jedino ga morate držati u pvc foliji da se ne bi osušio.

3 komentara:

  1. kukuruzni škrob ??? nije isto što i kuk. brašno ...molim odgovor

    OdgovoriIzbriši
  2. kukurizni škrob je gustin

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravila sam i super mi je ispalo, ali kad sam ga izrezala, uvaljala u šečer i stavila pred goste sve se počelo topit....tako da sam razočarana , nešto nije u redu sa receptom :(

    OdgovoriIzbriši