06. 07. 2014.

Ledolina kolač


Potrebni sastojci:
  • 500 ml mlijeka
  • 500 ml vrhnja za šlag
  • 12 žlica gustina (cca 110g)
  • 1 vanilin šećer
  • 10 dag čokolade za kuhanje
  • 10 dag bijele čokolade
  • 4 žlice šećera
  • kutija piškota ili manje pakiranje pettit keksa u varijanti za tortu ili kolač
Priprema:

Pomiješati mlijeko i vrhnje za šlag pa od te količine oduzeti oko 2 dl za pomiješati sa gustinom i šećerom.
Ostatak tekućine staviti kuhati pa kad zavrije ukuhati razmućeni gustin.

Krema se relativno brzo zgusne te ju nije potrebno dugo kuhati, cca. 2-3 min.

Kuhanu kremu podijeliti na dva dijela. U jedan dio umiješati natrganu čokoladu i miješati energično da se čokolada otopi a u drugi dio dodati bijelu čokoladu pa također dobro promiješati.

Na dno kalupa za torte složiti piškote umočene u mlijeko ili pettit kekse pa odmah premazati prvo tamnom a potom i bijelom kremom.

Možete ako želite stavljati naizmjence pa ćete dobiti mramorni efekt.

Ostaviti tortu na u hladnjaku da se dobro rashladi i uživati u svakom zalogaju.

Izvor: coolinarka.com

Broj komentara: 26:

  1. Vrhnje za slag,to je ona slatka vrhnja koja se miksa mikserom.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni ovde nešto ne štima.....i vrlo je nejasno
    Pomiješati mlijeko i vrhnje za šlag pa od te količine oduzeti oko 2 dl za pomiješati sa gustinom i šećerom.
    Ostatak tekućine staviti kuhati pa kad zavrije ukuhati razmućeni gustin.
    <Molim detaljnije obrazloženje šta se s čim meša...zašto mleko i vrhnjei šta se dalje s njima radi...po ovome ovako postavljen recept je netočan
    isto tako 110 gr.gustina skuvati u 2 dcl mleka je nelogično....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ne kuha se nista u 2 dcl mlijeka. Kad pomijesate vrhnje i mlijeko imate 1 litru. 8 dcl stavite kuhati u 2 dcl razmutite gustin i secer i to ukuhate u ovih 8dcl kad zakipi. Kuha se kao i bilo koja druga krema. Nije nerazummo napisano.

    OdgovoriIzbriši
  4. jEL Vrhnje za slag obicno slatko mleko, mislim mogu staviti litar mleka ?

    OdgovoriIzbriši
  5. Upravo sam ga napravila. Moram napomenuti da mi je odmah bila sumnjiva ogromna količina gustina, ali sam se ipak odlučila držati recepta i napraviti ga točno onako kako u njemu piše.
    Sljedeći put, kao prvo, ne stavljam više od 10 žlica gustina i u smeđu kremu dodajem bar jednu žlicu šećera.
    Usput rečeno, obzirom na čudnovata pitanja nekih komentatorica ovdje. imam osjećaj da nikad nisu uzele kuhaču u ruku, a kamoli napravile kolač...e pa za vas, dame moje, ovaj kolač je idealan - moglo bi ga napraviti i malo dijete...

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrhnje za šlag je - vrhnje za šlag. A mlijeko je - mlijeko. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakva presmjesna pitanja, stvarno djeluje kao da nikad kolac niste napravile!

    OdgovoriIzbriši
  8. Znaci zakljucak je smanjit gustin i stavit ili sladu cokoladu ili zlicu secera u tamnu kremu ???

    OdgovoriIzbriši
  9. mIijeko i vrhnje za sIag ne pasu jer će biti jako rijetka kao voda a ne cvrst sIag... pogresno...samo vrhnje za sIag izmiksati na cvrst sIag... gustina ne staviti jer ako previse stavit bit će ko kamen :-).. imam pravi takav recept ... heheheheheheh

    OdgovoriIzbriši
  10. citajuci komentar od nekih,recept je totalno razuman,samo vi pojedine kuharice nemate pojma sta pise,jer niste kuharice,ako ste ikada pravile puding,onda znate kako to ide odprilike,,

    OdgovoriIzbriši
  11. I mlijeko i vrhnje sastaviti i staviti da se kuha....vrhnje sam ionako koristila za pravljenje cokoladnih preliva preko torti ili kolaca....dobro ste rekle...ako ste ikad pravile kolace,kolac je vise nego jednostavan

    OdgovoriIzbriši
  12. Kolac je odlican. Ja izmedju crne i bijele kreme stavim jafa kekse narezane.

    OdgovoriIzbriši
  13. Evo ja sam već tri puta pravila taj kolač i nešto sam morala izmjeniti,svakako količinu gustina i šećera ,ali kolač je ok,bar tako kušači moji kažu iako ja nikad nisam potpuno zadovoljna,kao da bi trebalo još nešto promjeniti.Inače jako je jednostavno za napraviti,a ova neka predhodna pitanja stvarno upučuju da osobe neznaju ni puding skuhati!nažalost!

    OdgovoriIzbriši
  14. Koliko ste smanjile gustina? Za pola ili...?-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 10 kasika gustina je dovoljno

      Izbriši
    2. Za pola. Držite se uputa na gustinu. 35gr na 500 ml mlijeka.

      Izbriši
  15. Recept je jako fino napisan i objasnjen. Zelim praviti ovaj kolac muzu za rodjendan pa me zanima da li se moze neko voce npr. visnje staviti izmedju crnog i bijelog fila? Unaprijed hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Oprostite, ali mozete li objasniti sta znaci ovo cca??
    Hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hahahaha,ja nisam zena od kolaca,tj ovo mi je treci kolac u zivotu koji sam pravila,ne da ga je lako napravit nego doslovno pre lako..i slazem se da treba manje gustina,pre tvrda bude krema..a za one koji ne znaju,"cca" ili "cirka" znaci priblizno.cini mi se gradivo 5.ili 6.razreda osnovne skole ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. meni je samo bio problem miješanje krema odnosno čokolada u isto vrijeme tu sam najviše prvi put zeznula zgusnulo mi se sve pa sam jedva prelila valjda če mi ovaj sljedeći biti bolji vidječemo

    OdgovoriIzbriši
  19. Recept je grozan! Od toliko gustina dobije se samo jedna nerazmaziva gruda kreme bez okusa. Žali Bože potrošenih novaca za slatko vrhnje, čokoladu i kekse. Pa ti vjeruj internet receptima.Danas svatko želi biti izumitelj torti i kolača... Dobre stare bakine rukom ispisane kuharice...

    OdgovoriIzbriši
  20. Kolač je skroz ok, jedino fakat treba manje gustina i u smedju smjesu dodati šećera cca jednu žlicu

    OdgovoriIzbriši
  21. Meni je bio odličan,hvala onome ko je stavio recept

    OdgovoriIzbriši
  22. I ja po receptu pravila i pregustaaa krema...možda tako treba biti ali je bezveze niti malo sočno....svakako manje gustina

    OdgovoriIzbriši
  23. I ja po receptu pravila i pregustaaa krema...možda tako treba biti ali je bezveze niti malo sočno....svakako manje gustina

    OdgovoriIzbriši