02. 06. 2014.

Zapečene makarone



Potrebni sastojci:
  • 500g makarona
  • 1 l mlijeka
  • 2 dcl jogurta
  • 4 jaja
  • 2 kašičice soli
Priprema:

Prokuhati tjesteninu tek toliko da omekša.

U dubljoj posudi izmiješati jaja, jogurt, so i mlijeko.

Procijeđeno tijesto umiješati sa smjesom od jaja, jogurta i mlijeka.

U nauljenu dublju tepsiju izručiti mješavinu i peći na 220 stepeni 40min.

Kada je ispečeno, sačekati da se ohladi, pa isjeći na kocke i servirati.

Prijatno!

Broj komentara: 5:

  1. Moglo bi i malo sira....Mocarele....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja radim slično samo stavljam još i decilitar ulja, i ništa ne prokuhavam samo pečem duže ( cca 1 sat ) na manjoj temperaturi, oko 180 stupnjeva pa pred kraj pojačam da porumene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja isto radim dosta slicno, samo sto znam stavit i nasjeckanih krastavaca i sunke pa mi je nekako socnije i bogatije, moji to obozavaju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja stavim pastu u kipuće mlijeko na 1 sat i onda dodam sve ove sastojke i 1/2 kg svežeg sira :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Moze se spremiti bez prethodnog kuvanja makarona, samo ih ostaviti prelivene 20 min. i onda zapeci.

    OdgovoriIzbriši