05. 06. 2014.

Punjeni šampinjoni



Potrebni sastojci: (za 2 osobe)
  • 500 g velikih kapa šampinjona
  • 1 veza svežeg peršun lista
  • 1 šaka badema
  • 1 šaka oraha
  • 2 čena belog luka
  • par zelenih maslina
  • kašičica kapra
  • malo maslinovog ulja
  • malo morske soli
  • 50 g gaude
  • 50 g putera
  • par grančica svežeg timijana

Način pripreme:

Kapice šampinjona sam stavila u vatrostalnu posudu, posolila, u svaku stavila kockicu putera i onda u rernu na 200 stepeni nekih 15 minuta.

U međuvremenu sam u blender stavila peršun list, bademe, orahe, beli luk, masline, kapar... i sve smiksala u što jednoličniju masu dodavajući maslinovog ulja malo po malo i soli.

Posle 15 minuta sve kapice sam napunila ovom smjesom i pekla narednih 15 minuta a posle tog vremena preko svake pečurke sam stavila kockicu sira i pekla tek dok se sir nije istopio.

Na svaku pečurkicu stavila sam po grančicu svežeg timijana i služila sa mini paradajzom koji sam takođe pekla u rerni (poprskala maslinovim ulje, posolila i pekla nekih 20-ak minuta). 

Uz malo prepečenog hleba i piva bilo je to fina večera u dvoje...

Nema komentara:

Objavi komentar