03. 06. 2014.

Lagana ljetna torta




Bez pečenja! Sa finom podlogom od keksa i bijele čokolade, bogata kremastim filom. Sa bananama i prelivom od višanja.

Potrebni sastojci:

Za podlogu:
  • 250 - 300 g keksa 
  • 150 g otopljenog maslaca 
  • 100 g otopljene bijele čokolade
Za nadjev:
  • 1 kutija Parfe kreme (npr. Dolcela ili Dr.Oetker)
  • 600 ml hladnog mleka 
  • 3 banane
Za preliv:
  • 200 g višanja,
  • ispasiranih 200 g šećera
  • 1 kašika džemfixa 1:1
Priprema:

Keks sitno izmrviti.

Zatim dodati maslac, čokoladu i toliko mlijeka, da dobijete masu koju možete razmazati.

Na tanjir staviti papir za pečenje, a preko njega obod forme vel. 28 cm. 

Zatim ispuniti masom od keksa i poravnati. Staviti u frižider da se hladi.

Umutiti parfe kremu po uputstvu sa mlijekom. Banane narezati na kolutove. 

Trećinu kreme premazati po podlozi, zatim preko staviti banane i premazati ostatkom kreme.

Ostaviti tortu da se hladi dok se krema ne stegne.

Za preliv zavreti višnje sa džemfixom, zatim dodati šećer i kuvati oko 1 min. Ostaviti da se ohladi. 

Ohlađenim prelivom išarati površinu torte.

Nakon što se torta dobro ohladi, pažljivo ukloniti obod forme i papir, pa servirati. 

Broj komentara: 5:

  1. sta znaCi "zavreti"?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja ne kužim.Torta se čini ukusna ali ovo sa preljevom ne razumijem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je prokuhati visnje sa dzemfixom ili barem zagrijati ali opet nisam sigurna jer nisam nikad koristila dzemfix :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam je pravila prije dva dana. Bila je super. Umjesto visanja ja sam samo narendala cokoladu. Bila je fantasticna.

    OdgovoriIzbriši