11. 06. 2014.

Domaći trapist sir



POTRBNI SASTOJCI:
  • 1 l punomasnog mlijeka
  • 1kg svjezesira
  • 1kockica 
  • margarina ili maslaca (oko 25g)
  • 1kaskica sode bikarbone
  • so po ukusu

PRIPREMA:

U veću posudu staviti mlijeko kad prokuha dodati izmrvljen sir,smanjiti temperaturu i stalno mjesati da ne zagori.

Kad sir promjeni oblik tj kad postane onako "kompaktan", smaknuti ga sa šporeta. 

Smjesu sipati kroz cjediljku obloženu gazom. 

Sir ostaviti oko 2 sata da se cijedi,a odozgo ga necim pritisnuti. 

Nakon cijeđenja u šerpu staviti margarin ili maslac da se istopi onda dodati sir koji malo izmrvimo ,a sve to radimo na laganoj vatri i uz stalno mješanje. 

Kad se sir istopi dodamo so(ja stavim 2kaškice) i sodu bikarbonu.to će onda onako zapjeniti još malo promješajte van štednjaka .

Pripremiti neku posudu(kalup) koji premažete uljem i istresite smjesu. 

Odozgo pritisnine,nekim predmetom koji je ravan (neki manji poklopčić ili okrugla daska ili sl).

Ostaviti u kalupu bar 12 sati da stoji.

 Izvaditi iz kalupa i jesti.

Jako se lijepo sjece ide uz neku mezu ili sl.

Ja ponekad dodam u smjesu pre istresanja u kalup bijelog luka ,kima,mirođije origana ili ko šta voli. 

Mada je jako lijep i ukusan bez primjesa.acac

4 komentara:

  1. Nije mi jasno čega 1 kockica, kao ni koja vrsta svežeg sira?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni meni nije jasno za tu kockicu,mada sam pravio sir po ovom receptu i mogu reci da je predivan,samo sam napravio gresku Radio sam sa slanim punomsanim kravljim sirom iz konzerve (Turski sir) i posolio sam,posto je sir vec bio slan osto mi je preslan,,ali kao sto rekoh odlican sir i isplati ga se pravit

    OdgovoriIzbriši
  3. Sir je mladi svježi kravlji,a ima ga kupiti i u tržnim centrima u rinfuzi kao i na pijaci.
    1kockica margarina ili maslaca pise u receptu

    OdgovoriIzbriši
  4. Nakon dvije godine da vam odgovorim za tu kockicu. I mene je zbunjivala,ali greska je u pisanju,,Kockica maslaca ili margarina,,na to se msisli..znate te recepte pisu mahom neskolovani i polupismeni ljudi zato dolazi do ovakvih nesporazuma.Ja sam pravio sir jos prijedvije-tri godine i mogu vam reci da je super.

    OdgovoriIzbriši