04. 02. 2014.

Brza torta s bananama (Brzo će se i pojesti)

torta s bananama

Sastojci:
  • 3 pudinga od vanile
  • 1 l mlijeka
  • 5 kašika šećera
  • 3 banane
  • šlag krema ili slatke pavlake
  • 450 gr. petit keksa
Priprema:

Mlijeko i šećer prokuhati.  Dodati izmućen puding i skuhati. Izlomiti keks i staviti u veću posudu. Isjeći banane i dodati keksu. Na sve to dodati skuhan puding i izmiješati. Istresti u kalup za torte koji ste prethodno posuli kokosovim brašnom. Fino rasporedite i ostavite u frižider da se hladi. Izmutite šlag sa dodatkom šećera po želji i premažite preko potuno ohlađene tortice.

Preuzeto sa: zenskikutak.rs .

3 komentara:

  1. samo se okrene iz kalupa na tanjur s tim da je kalup obložen prozirnom folijom,folija se skine i fila se šlagom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam pravila sa izlomljenim krem bananicama super je! A sad bih probala sa visnjama sta mislite?

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja Bokica slobodno napravi i sa visnjama, ja sam pravila super je. U ovaj kolac koje god voce da stavis nece biti pogresno .

    OdgovoriIzbriši