13. 11. 2013.

Tijesto za picu

Tijesto za picu


Sastojci:
  • 1dcl vode
  • 1dcl ulja
  • 1.5dlc mlijeka
  • 1 kvasac
  • 1 kašikica soli
  • 0.5 kašikice šećera
  • 0.5gr bibera
  • 300gr brašna
Priprema:

Da bi ste napravili tijesto za picu pomiješajte mlijeko i vodu, pa ga zagrijte da bude mlako.

U mlako mlijeko dodajte šećer ,so i biber, zatim dodajte i rastopite kvasac. Dodajte malo brašna promiješajte da nema grudvica i ostavite da stoji 15-ak minuta.



U nakislo tijesto dodajte ulje, promiješajte i postepeno dodajite brašno uz stalno mješanje dok ne dobijete glatko tijesto.


Tijesto za picu rastanjite i stavite u prethodno podmazanu tepsiju. Prekrite tijesto nadjevom za picu po želji i pecite oko 5 minuta u rerni zagrijanoj na 220 stepeni.

Broj komentara: 16:

  1. Mleko moze a i ne mora.Ja dodajem kasiku sirceta za salatu.A sto se tice bibera prvi put cujem da se stavlja u testo.

    OdgovoriIzbriši
  2. najbolje kupiti zaledjeno testo za picu bez razmisljanja sta ko stavlja

    OdgovoriIzbriši
  3. da,ja zamesim sa mlekom ,ulje i jaja i sok od pola limuna .super je testo

    OdgovoriIzbriši
  4. ja zamesim moju picu sa beby uljem em mirise em je glatka
    pa preko nje komsijin majonez mada kazu ne ide majonez u picu
    al eto svako na svoj nacin

    OdgovoriIzbriši
  5. za pravu pizzu ide , rastopi se margarin doda se mlijeko da je mlako, 1 a u brasno dodas 1 jaje soli kvasac malo secera dobro se potkuha i napravi kuglice podmaze se uljem i folijom ih oboziti staviti u frizderu da prenocu :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. tjesto za pizzu radi se od brasna vode kvasca i soli nista vise

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino pametno sto sam procito ovo ostalo djeca iz vrtica nebi pisala ....

      Izbriši
  7. ...pa taj ti je doobar monika, al mislim da bi ti moj bio bolji od susjedovog?!

    OdgovoriIzbriši
  8. JA U.... PICU..... STAV LJAM NESTO DRUGO. RECEPT JE TAJNA....OTKRIVAM JE SAMO POVERLJIVIM OSOBAMA...

    OdgovoriIzbriši
  9. Maslinovo ulje,brasno,voda,kvasac I so!!

    OdgovoriIzbriši
  10. samo ulje , brasno , so ,voda i germa

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam dosada stavljala mlijeko u tijesto za pizzu , probat ću pa ću vidjeti kako će ispasti

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja isto radim tijesto za pizzu bez mlijeka. Najbolji recept je nekad i najednostavniji...ide samo malo maslinovog ulja .Link na recept.

    OdgovoriIzbriši