29. 08. 2013.

Ajvar od barenih paprika

Ajvar od barenih paprika


Sastojci:
  • 2kg plavog patlidžana 
  • 5kg mesnatih crvenih paprika
  • 3l voda 
  • 0,5l sirćeta 
  • 0,5 l ulja 
  • 250gr šećera 
  • 250gr soli 
Priprema:

Paprike očistite od drškica i sjemenki i isjecite na komade.

Plavi patlidžan oljuštite i isto isjecite na komade.

Vodu, sirće, so i šećer pomiješati i staviti da se kuha. Kad proključa dodajte paprike i patlidžane i kuhajte dok ne omekšaju.

Zatim procjediti, samljeti i pržite na ulju dok ne ispari tečnost.

Kad ajvar dobije potrebnu gustinu sipa se u tople tegle i ostavlja u toplu rernu da uhvati koricu.

Sutradan zatvorite tegle.

Recept nam je poslala Bojana Đurović .

Broj komentara: 8:

  1. pise 5kg paprika........

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja plavi patliđžan ispečem u rerni,pa ga sameljem i pržim zajedno sa samlevenom barenom paprikom.

    OdgovoriIzbriši
  3. jao..sve lijepo piše..ko zna čitati i razlikovati:paprike, patlidžani..Paradajza i nema.. :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja pravim po ovom receptu i najljepsi mi je ajvar pravljen na ovaj nacin.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj recept je super ja ga pravim godinama samo ne vraćam da se zapeče nego vreo ajvar sipam u tegle i odmah zatvorim i kad je sve gotovo umotam u stolnjak i ostavim da se hladi može stajati koliko hoćete neće se pokvariti ai malu čašicu senfa umješati pred kraj kuhanja i to je onda pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li netko zna, zašto mi je tako tamni ajvar? Odmah je potamnio, čim sam ga samljela... možda od patlidžana? Pekla sam papriku i patlidžane, samljela i stavila smjesu na ulje, malo češnjaka, ljute paprike i octa, ništa drugo:(

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja nisam još nikada kuhala ajvar, jako bih voljela probati. Inače ga volim jesti i nikako da ga sama napravim! Nisam znala da ide tako puno šećera i soli. Zašto se teglice zatvaraju tek sutradan?

    OdgovoriIzbriši