06. 06. 2013.

Pohovana piletina iz pećnice

Pohovana piletina iz pećnice


Sastojci:
  • 5 komada pilećih prsa  
  • 2 male kašike soli  
  • 1/4 male kašike bibera  
  • 1/4 male kašike ljute paprike  
  • 1 mala kašika bijelog luka u prahu  
  • 1 mala kašika crvene paprike  
  • 2 kašike majoneze  
  • 2 kašike kiselog vrhnja  
  • 2 kašike parmezana 
  • 1.5 šolja krušnih mrvica  
  • 2 male kašike kukuruznog brašna  
  • 100 ml ulja
Priprema:

Piletinu presjeći na pola da dobijemo tanje komade i onda po dužini na pola, znaći jedan komad podijelimo na 4 dijela i staviti u zdjelu.Dodati sol, biber, bijeli luk, ljutu papriku i crvenu papriku i sve pomiješati.

Zatim dodati majonezu, kiselo vrhnje i parmezan i pomiješati da se sve sjedini.



Zdjelu zatvoriti plastičnom folijom i ostaviti u frižideru sat-dva.

Tepsiju podmazati uljem i posuti kukuruznim brašnom (kukuruzno brašno se stavlja da se meso ne zalijepi za tepsiju) i oztaviti na stranu.

Piletinu uvaljati u krušne mrvice i redati u tepsiju.

Kada smo utrošili svu piletinu ,poprskati je opet sa uljem.

Piletinu peći na 210 stepeni oko 25-30 minuta .

23 komentara:

  1. Ispekla , samo umjesto ljute paprike uporabila đumbir i prelila maslinovim uljem-, Sve super

    OdgovoriIzbriši
  2. a kad se mijesa majonez za mesom?

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve piše u receptu, samo treba čitati.Nakon što se meso i začini stave u zdjelu, doda se majoneza, vrhnje i parmezan, sve se izmješa i stavi u frižider sat-dva. Nakon toga u prezle i peći, jednostavno a fino. Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši
  4. probala danas - meso odlično, ukusno i sočno, a mrvice (dodala sam i susam) bilo je presuho...drugi put ipak malo ulja...

    OdgovoriIzbriši
  5. POsstovana,molila bi vas da ovaj recept izbrisete.Ovo je MOJ RECEPT I MOJA SLIKA SA COOLINARIKE!!!!!!ZALOSNO JE CIME SE LJUDI SLUZE....NEMAM PROBLEMA AKO NEKO NEGDJE POSTAVI MOJ RECEPT ALI ONDA SE TREBA NAVESTI IZVOR RECEPTA I OD KOGA JE.NAJVECI PROBLEM JE KRADJA SLIKA TO JE TAKO ZALOSNO I NISKO.....AKO SE OBJAVI RECEPT ONDA SE TA OSOBA BAR TREBA POTRUDITI DA ISPROBA TAJ RECEPT ZNA DA ODGOVORI DRUGIMA NA PITANJA OKO RECEPTA ,APOSEBNO TREBA DA USLIKA SVOJU SLIKU ,A NE DA ZAJEDNO SA RECEPTOM UKRADE I ORIGINALNU SLIKU AUTORA.'
    nADAM SE DA CE OVO BRZO DA SE RIJESI
    pUNO POZDRAVA

    OdgovoriIzbriši
  6. Autor ove stranice ima poruku za posjetitelje "Pošaljite nam vaše isprobane recepte sa slikama u privatnoj poruci na našu facebook stranicu i mi ćemo ih objaviti na blog i označiti vašim imenom". Želim vam uspješnu suradnju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja ni u kom slucaju ne zelim objaviti recept na ovoj stranici,stvar je da recept nije isproban nego je UKRADEN sa Coolinarike.Recept je licno moj objavljen na Coolinarici i oznacen "sva prava zadrzana".Zato bi lijepo zamolila da se uvaj recept ukloni!

    OdgovoriIzbriši
  8. ovaj anonimac koji kuka i žali što se uzela njegova slika recepta,,,jao kako nisko,,pa šta ima veze ako ljudi dijele i prosljeđuju,,šta si je onada stavio na net..čuvaj samo za sebe...bože sačuvaj kako su ljudi postali sebični ni obični recept više ne možeš proslijedit-objavit a da se neko naroguši,,napiši knjigu s receptima,,zaštiti i objavi,,a ne ovamo..ak ti je žao ne piši recepte..

    OdgovoriIzbriši
  9. Postovani/na kao sto sam navela prethodno ja nemam nikakav problem sa dijeljenjem recepta,ali imam VELIKI problem kada neko doslovce prepise moj recept i ne navede odakle je recept preuzet,a slika isto tako slika je moja i ne bi trebala da bude proslijedjena bez moga odobrenja.Kome ovo smeta moze slobodno da mi se javi imenom i prezimenom pa se cujemo preko moga advokata,posto ja nemam ni vremena ni strpljenja da se prepucavam sa ovakvim osobama!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeee znaci ajde ne izigravaj idiota,zvaces advokata zbog recepta,pa nisi izmislila toplu vodu. Ala ima ludih ljudi,aj sto ste ludi,al bar budite toliko dostojanstveni da to drugi ne vide i da se ne smeju

      Izbriši
  10. E boze svasta :-( Ti anonimna sto optuzujes druge, trazis da ti se javi onaj kome ovo smeta sa punim imenom i prezimenom, a svoje ni ime nisi stavila ovdje :-(
    Poruci tom svom advokatu da optuzi Simonidu Puhalo za kradju recepta :-) Nemoj si prihvatati ovo licno, podijeli i sa nama ostalima, a recept mora da je dobar cim si digla toliku "frku" oko toga.. Bas cu probati :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. bravo za komentare, a ova anonimna sto odma mlatara sa advokatom, samo je za zaljenje, bas je zalim, a i ja cu probati recept da vidim zbog cega je digla toliku frku :)

    OdgovoriIzbriši
  12. hahah bas se slatko nasmija.Da mi je znati samo odakle ga je ona preuzela iz kojeg kuhara.Cisto sumnjam da je ona izmislila ovaj recept.Nije los a da je bas nesto specijalno nije , Sada cu ga bas staviti na moju stranicu pa neka me tuzi hahahahahhahahahh

    OdgovoriIzbriši
  13. čemu ovolika mržnja,jad i čemer,zbog jednog(lošeg i nekreativnog)recepta..kakvi ste to ljudi,kada se mrzite i prepucavate oko jednog totalno glupog i lošeg recepta??

    OdgovoriIzbriši
  14. Recept ka recept sto ljudi sto cudi zivimo jedan zivot uzivajte,posudujte djelite...

    OdgovoriIzbriši
  15. e svakakve gluposti ovde videti, dokle svadje i mrznje uzivajte u zivotu, i dobroj hrani naravno jel to nam je samo preostalo.

    OdgovoriIzbriši
  16. ovo je vec vidjeno i vec ispisano puno puta. jednostavan recept kome se moze dodati koja tacka i zarez i postane " samo vas". zalosni komentari "vlasnika" ovog epohalnog recepta. ja imenom i prezimenom nadam se i vi

    OdgovoriIzbriši
  17. Znate šta, važno je da se dobro krka! A recept kao recept, da li piše kiselo mleko ili vrhnje, da li piše žlica ili kašika, dajte ljudi. I šta sada oštetio te ovaj što je preuzeo recept. To je isto kao kad bi neko uzeo da tuži nekoga što je eto rešio da štampa Bibliju,

    OdgovoriIzbriši
  18. Recept je odlicanali ja nestavljam kukuruzno brasno vec samo mrvice .Stim sto meso drzim u kiselom mlijeku preko noci predhodno zacinjeno.Na isti naacin pripremam i ribu i ostale vrste mesa.Kiselina u kiselom mlijeku ili jogurtu razgraduje proteine pa meso bude mnogo mekanije i socnije .Stavite zdjelu vruce vode u rernu dok pecete .Nadam se da ce vam ovi savjeti dobro doci .:)

    OdgovoriIzbriši