25. 05. 2013.

Jednostavni kolač sa trešnjama

Jednostavni kolač sa trešnjama


Sastojci:
  • 3 kom. jaja
  • 1 čaša (2 dcl) šećera
  • 1 čaša ulja (ja uvijek stavim 3/4 čaše)
  • 1 čaša jogurta
  • 2 čaše brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 vanilin šećer
  • ribana korica jednog limuna
  • 500 g (ili više) trešanja (očišćeniih od košpica)
Priprema:


Umutiti jaja sa šećerom i vanilin šećerom pa dodati ulje

Dobro sjediniti te dodati jogurt, a zatim žlicom umiješati brašno s praškom za pecivo i ribanom korom limuna

Izliti u pomašćeni pobrašnjen pleh te pobacati po kolaču očišćene trešnje (nemojte kao ja pojesti ih više nego što ih stavite u kolač :)

Peći u pećnici zagrijanoj na 200°C oko 30 minuta.

Ohlađen kolač po želji posuti štaubom


Preuzeto sa: www.vrtaljica.blogspot.com .

Broj komentara: 9:

  1. Po ovom receptu može ići i drugo voće koje imate i sezonski kako dozrijeva. Ja radim i sa višnjama, jagodama, jabukama itd. Stvarno je ok. i brzo gotovo.

    OdgovoriIzbriši
  2. danas cu napravit pa da vidimo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični su svi kolači sa trešnjama a ja sam ove godine i sa sirom i trešnjama i kakaom jedan odličan napravila.Danas imam štrudle sa samo 2jaja
    1kg.brašna
    1čaša ulja,2dc.
    1čaša šećera
    1kocka kvasa sa malo mlijeka,šećera i brašna da pođe
    Po potrebi tople vode ili mlijeka
    trešnjemalo u zdjeli pobrašniti pošećerit
    pustit da se kvasa pola sata
    napravit rolade i opet 1/2 sata da uziđe i peći25 min na 280 stupnjeva i

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je, jednostavan, a ukusan.....:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican je po ovom receptu,pravila sam u nedelju,naravno sa visnjama je najbolji, jagode ne bih stavljala jer nije to to !

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican kolac!!Ja ga tocno tako pravim po receptu,samo sto stavim 5 jaja,a ne 3 i super je socan!!A brzo se naparavi,ma sad pa sad.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kolika treba da je velika cesa za vodu sok liker da nebih stavila puno ulja u kolac

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve mi je jasno,samo neznam koliko je velika čaš ? (jeli problem napisati 2 dcl ,ili toliko clt. Jer čaša je relativna.)

    OdgovoriIzbriši