15. 02. 2013.

Nutella kolač



Sastojci:
  • 5 jaja 
  • 300 g nutelle
Priprema:


Podmazati pleh i staviti papir za pečenje. Rernu uključiti na 180 stepeni. 

Mutiti jaja mikserom na najvećoj brzini šest minuta, da se utrostruče. 

Krem malo omekšati u mikrovalnoj,  pa mu dodati jaja i lagano i dobro promiješati kutlačom. 

Smjesu istresti u pleh i peći 20 do 25 minuta.

Ukrasiti po želji.

Broj komentara: 26:

  1. lijepo izgleda:)a cudi me sto gospođa pita za secer..pa sto ce secer pored toliko netele ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jel ovo neko pravio meni je cudno jako sta ima tu da se pece ????Pisite ako je nekom uspelo ako ije upropastio nutelu jer danas 300g nutele bogami kosta :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. jel ko stavljao prasak za pecivo,,,,i pravil se ovako kako pise

    OdgovoriIzbriši
  4. sega go pravev..dodadov prasak za pecivo i ispadna bas ko na slikata ali vo pomalo tavce...prevkusen e

    OdgovoriIzbriši
  5. tko ne vjeruje ,moze se uvjeriti ovdje...http://foodmakesme-happy.blogspot.com.au/2013/01/nutella-cakes.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Ima ovdje isti kolac -
    http://foodmakesme-happy.blogspot.com.au/2013/01/nutella-cakes.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Sega go napraviv samo greska napraviv go staviv vo pogolema tava za pecenje inaku prevkusen e

    OdgovoriIzbriši
  8. Odo kupit nutellu ;-) javim sutra,kako je ispala Zmajček

    OdgovoriIzbriši
  9. kolac je za 10 HVALA

    OdgovoriIzbriši
  10. Jel neko probao sa TAKOVO eurokremom ili baš mora biti NUTELLA????

    OdgovoriIzbriši
  11. i mene zanima dali baš mora bit nutela ili može i eurokrem? i dali baš tako ispadne?

    OdgovoriIzbriši
  12. odličan i brz kolač, može sa bilo kojim krem namazom. jedino bi ja poduplala recept jer u standardnom kalupu je pretanak

    OdgovoriIzbriši
  13. pravila moja poznanica, i mogu reci nije los, ja bih samo gore dodala slag

    OdgovoriIzbriši
  14. ja probala,savjetujem duplu mjeru za kalup 22 cm,da ne bi bio pretanak

    OdgovoriIzbriši
  15. čudno ali ne košta probati jer na greškama se čovjek uči

    OdgovoriIzbriši
  16. убаво е ама некои зборови не се разбираат :/

    OdgovoriIzbriši
  17. Upravo napravila: ukus je fin ali mozda sam ja ocekivala mnogo vise, estetski - nije bas reprezentativan za tacne (vise odgovara cinijica) Definitivno sledeci put eksperimentisem sa par kasika mlevene plazme!

    OdgovoriIzbriši
  18. ... ja pravio, super je... sa jeftinim namazom od ljesnjaka iz kauflanda... i ako vam je kalup veci uduplajte ili 'pojacajte' slagom, glazurom, cokoladom i sl. (ja sam otopio cokoladu sa dva dcl slatkog vrhnja)...

    OdgovoriIzbriši
  19. Jel to sve za mene uauuuuuuuuuuu

    OdgovoriIzbriši
  20. jel se bjelance i zumance odmah zajedno muti,il odvojeno pa dodaje nutella...

    OdgovoriIzbriši
  21. pravila i zali boze nutelle!!!!Osjete se jaja i zavrsio u kanti za smece!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. http://www.coolinarika.com/recept/torta-od-dva-sastojka/

    OdgovoriIzbriši
  23. isprobala i super je.i ja sam bila skeptična jer nema brašna ali ispadne super

    OdgovoriIzbriši
  24. U nuteli ima sve potrebno nije loseali obaveyno treba staviti prasak ya pecivo

    OdgovoriIzbriši