22. 07. 2012.

Pureća piccata sa šampinjonima

Piccata
Sastojci:

  • 3 jaja
  • 6 dag parmezana
  • 300 ml slatkog vrhnja
  • 6 v.ž brašna
  • sol,papar
  • 8 malih purećih šnicli (ili 4 veće prerezati na pola)
  • 10 dag luka
  • 25 dag šampinjona
  • 5 dag kuhane šunke,vratine ili sl.
  • 1 v.ž ulja
  • 50 ml bijelog vina (može i bez)
  • 1 češnjak
  • 3 v.ž margarina

Priprema:

Jaja,sir,100 ml vrhnja i 4 v .ž brašna izmiješaj,posoli ,popapri.Šnicle istuci,posoli,popapri i uvaljaj u ostatku brašna.

Luk sitno nasjeckaj,šampinjone nareži na 1/4(ja sam koristila sjeckane iz limenke),a šunku na 1/2cm rezance.Luk i šampinjone popeci na ulju,zalij sa vinom(ja radila bez vina zbog djece i isto ispalo fino),dodaj 200 ml vrhnja i kuhaj 2-3 minute.Umiješaj protisnuti češnjak,začini po želji.Na kraju umiješaj šunku-pa stavi na toplo.

Šnicle uz pomoć vilice umoči u smjesu od jaja i sira pa ispeci na vrućem margarinu(ja sam pekla na malo ulja) po 5 minuta sa svake strane na srednjoj temperaturi da se lijepo zapeče ali da ne zagori,da dobije zlatnosmeđu boju.

Servirati šnicle s umakom od šampinjona i uz sezonsku salatu.

Nema komentara:

Objavi komentar