07. 11. 2013.

Torta s plazma keksom

Torta s plazma keksom


Sastojci za tortu s plazma keksom

Za koru:
  • 6 jaja
  • 6 kašika šećera
  • 6 kašika punih oraha
  • 2 kašike kakaoa
  • 1 prašak za pecivo
  • 200 ml soka od narandže
  • 2 kašike brašna
Prvi fil:
  • 300 gr mljevenog Plazma keksa
  • čaša od 200 ml soka od narandže
  • 100 gr čokolade za kuhanje
  • 125 gr margarina
  • 50 gr šećera u prahu
Drugi fil:
  • 250 gr oraha
  • 2 kašike šećera
  • 100 ml mlijeka
  • 125 gr margarina
  • 50 gr šećera u prahu
Treći fil:
  • 2 pudinga od vanile  
  • 750 ml mlijeka  
  • 125 gr margarina  
  • 100 gr šećera u prahu
Odozgo:
  • 2 slatke pavlake
Priprema torte s plazma keksom

Kora se priprema jednostavno. Umute se najprije bjelanca, zatim se doda šećer, pa žumanca, pa onda brašno i prašak za pecivo, kakao i na kraju se kašikom u to umješaju orasi. Peće se na 180 stepeni, dok se kora ne odvoji od ivica pleha, a pleh je veličine 25×35 cm. Ali svako prilagodjava plehu koji ima, može i malo manji, kora će biti deblja.

Kada se kora ohladi, pospe se sokom od nacjeđene pomorandže, ako je malo 200 ml koliko stoji u receptu, može da se doda još malo, po slobodnoj procjeni domaćice. 

Prvi fil se pravi tako sto se Plazma keks prelije sokom od narandže i ostavi se malo da upije, a onda se posebno dobro umuti margarin sa šećerom u prahu. Toj smjesi se dodaje plazma keks, a zatim i otopljena čokolada. Ako je smjesa tvrda, slobodno se doda još soka od narandže, da se dobije masa koja može da se maže preko kore. 

Za drugi fil se najprije orasi malo podpeku u rerni, zatim se samelju, pa se popare u mlijeku koje se malo zašećeri. Kada se ohlade, takodje se sastave, sa prethodno umucenim margarinom i secerom u prahu. 

Treci fil se napravi prvi, kako bi se hladio dok se drugi filovi prave. Dakle skuha se puding od vanile, ali se ne stavi 8 vec 4 kasike secera. Dok se fil hladi, umuti se margarin sa secerom u prahu, a zatim se sastavi sa pudingom. Dobije se prekrasna, glatka smjesa. 

Na koru se najprije stavi fil sa Plazma keksom, pa fil od oraha, a na kraju zuti fil. Odozgo se torta premaze sa dvije umucene slatke pavlake.

Trebalo bi da prenoci, makar jednu noc u frizideru, da se lijepo ohladi.

Izvor: www.coolinarika.com

Broj komentara: 39:

  1. kako mislis popare u mlijeku? jel da stavim secer mlijeko i orahe da prokuhaju ili?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mleko se ugreje sa šećerom i vruće se prelije preko oraha.To su popareni orasi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Torta se zove Mrena i recept sam ja postavila kao svoj. Cak je i fotografija ona koju sam ja napravila. Mislim da je ovo besramna kradja i da nije u redu. Recept sam na sajtu Coolinarika, objavila jos 9. marta 2009. godine. Niste nasli za shodno da napravite tortu i postavite drugu fotografiju. Stvarno sramota. Moja fotka, moja tacna, moj milje.... neverovatni ste, zaista

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga zeno kakve veze ima , bitno da recepti setaju da ljudi mogu da prave i uce se.. sta ima sad veze ciji je milje, cija je tacna?? ako vam je zao zasto ste ga i vi postavili na coolinarku?? trebali ste napraviti tortu i sakriti je na tavan da niko nikad ne vidi to cudno ne vidjeno.. boze sveti kao da citam djecu od 3 godine: to je moje, vrati mi moje ,bla,blaa...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo! Pukla sam od smeha, a za koji dan pravim tortu... Mrenu ili Plazmu... kako vec... haha...

      Izbriši
  5. Bude li torta dosta za 15 ljudi?

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa da,kakve veze ima tko je prvi objavio recept?Torta je super i ima je dovoljno za 15 ljudi.Ja baš volim kad ljudi kuhaju po mojim receptima.Šta bi bilo npr,kad bi se javili ljudi koji su prvi ukiselili kupus,ne daj Bože!?A svi mi stalno objavljujemo po njihovim uputstvima i spremamo ostale stvari.
    Uživajmo u dobroj hrani..Usput,meni je torta poznata pod imenom "Plazma torta"
    Pozdrav svima-i ne zaboravimo svaki dan odvojiti bar nešto za gladne u svijetu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sutra pravim detetu za rodjendan pa još jedno pitanje. Da li sok od pomoranže u svakom slučaju mora biti od ceđene ili može biti neki nalik soku od pomorandže tipa gazirani ili na rastvaranje (sirup).

    OdgovoriIzbriši
  8. Može i neki drugi,npr sok od narandže,iz tetrapaka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tortata e prekrasna,denes ja napraviv i toa vo pleh od sporet,izleguva poniska no e fantasticna,blagodarnost za receptot civ i da e,pozdrav od Makedonija-Struga

    OdgovoriIzbriši
  10. Gospodjo,ciji je recept objavljen, morate zastiti svaku sliku, kada stavite da vam niko skinuti ne moze! Naravno,putem kompjutera a plagijatora ima , bilo je I bice! Jednostavno,ljudi,zene nisu mastoviti kada je putanju stvaranje, vlastitim mozkom a ukrasti je najlakse!

    OdgovoriIzbriši
  11. A kada pisete," Pa kakve veze ima ko je obavio" , moracu vas korigovati, u svakom normalnom svetu, strogo je kaznjivo,a da vam kazem da ima veze I te kako ima, zamislite jednog Cartiera da kopiraju,da li bi imalo veze ili ne? Platili bi ste ogromnu globu I ne zaboravite od sitnica se pocinje :))) Toliko od mene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakve veze ima ko je objavio, toliko istih recepta ima pa sta, delite nesebicno recepte to je Kolegijalnost ...nije ti imovinu uzela.

      Izbriši
  12. Ma da bre ukrao ti neko avtorso pravo. Bitno e da recept objaven da se cita,nama je bitan recept i kakav je a ne civi je i ko mu je avtor.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ipak,nije u redu ''Kititi se tudjim perjem'',,ako je vec uzela recept-sto ne smatram za lose i objavila trebala je ipak uslikati i staviti svoju sliku,,ja sam nekoliko recepata objavila nazovimo ''Tudjih'',ali sam ipak stavila sliku svoju,kako je meni ispalo.Ne bi nikada mogla na konto necijeg truda da ''Dizem sebi slavu'',pa makar to bilo i ovde,ali eto to je ipak stvar (ne)kulture i nepostovanja necijeg truda.A sto se tice ovoga za zastitu slike,nazalost eto mora se tako ili jednostavno onda se pomiriti sa cinjenicom da neko moze preuzeti to sto se prikaze i bez ljutnje jer ovde na internetu je sve javno i sve je svacije-nazalost.U svakom slucaju recept mi deluje lepo,pa sad ciji je da je i prvom prilikom ga pravim

    OdgovoriIzbriši
  14. ova gospodja zeli sve imat anonimno pa i ime,boze sveti zar je bitno cija je slika bitan je recept,da ste viCartier mozda bih vas i razumjela ali ste obicna zena kao i mi sve ostale,i to i jeste nase zensko da pricamo i razmenjujemo recepte,ocito ste vi izuzetak! Eto Elena steta sto nisi uslikala svoj kolac bas je ruzan taj milje na stolu :P :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Umesto o torti pisemo o kradji, sujetama, uvek se nadje neko ko mora da zabiberi. Toliko ima varijanata na temu ove torte, izgleda da je nekome dovoljno da malo nesto promeni i nazove svojom. "Ukrali mi fotografiju!" - Savet: ne postavljajte je na internet pa Vam niko nista ne moze ukrasti.

    OdgovoriIzbriši
  16. zena je rekla sve o sebi.....mislim da to ne treba vise ni komentarisati,ne pridavati vaznosti njoj,,,,jer bitan je recept a ne onaj ko ga postavi.....a milje je odvratan!


    OdgovoriIzbriši
  17. ja margarin ne koristim u ishrani ako malo proguglate videcete da je to vise plastika nego hrana pa me zanima moze li se maslac koristiti umesto margarina,jeli neko probao

    OdgovoriIzbriši
  18. Moze maslac ili puter :)
    Ja probala jos ukusnija sa puterom !

    OdgovoriIzbriši
  19. Moze maslac ili puter :)
    Ja probala jos ukusnija sa puterom !

    OdgovoriIzbriši
  20. Boze dragi kakvi smo mi to ljudi,pa sta ima veze cija je tacna,milje i torta,pa toliko recepata za torti ima a neznaju se autori pa opet one se prave i dalje godinama i vekovima!!!Budimo ljudi i ne zamerajmo jedni drugima!!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ovu tortu pravim već 15. ak godina. Dobila sam recept od mame ćerkine drugarice sa naziovm Pesak torta. Ko je pravi autor zaista neznam niti me zanima. Torta je prelepa a znam da je doživela razne izmene u zavisnosti od ukusa i veštine domaćice ( lešnik, badem, kokos, žele ,gumene bombone, čokobananice, kandirano voće, suvo voće.....) Uživajte u ovoj poslastici i menjajte sastojke u zavisnosti od ukusa vaših ukućana i svaka će biti unikat!!! Ovakve rasprave su nepotrebne.Zahvaljujem se svim vrednim domaćicama koje svoje recepte i umeća nesebično dele sa drugima.

    OdgovoriIzbriši
  22. Hahahaha slatko sam se ismejala koliko mogu primetiti ovde se radi o receptu i hrani a koliko znam u to ne spadaju milje tacne i ostali predmeti nebitan je komentar. A gospodja ako je htela da joj torta bude unikat onda nije trebala nigde obljavljivati recept vec ga trebala spakovati u neki trezor i zakopati sto dublje u zemlju da slucajno niko ne dodje do toga. Ali torta je fenomenalna ja sam joj cak nadala ime kradljivica torta radi tog komentara :p

    OdgovoriIzbriši
  23. moze li mi netko reci iz iskustva,ako bi se kora pravila u okruglom plehu za torte,koja bi na ove sastojke trebala biti velicina pleha?,26,28 ili sl.pravila sam je u duguljastom plehu i kao sto gore netko rece slojevi nisu bas tako veliki kao na slici....prvi put je pravim pa cu drugi put uzeti drugi pleh(okrugli) preporucila bih svima da prave sa puterom za kuhanje a ne margarinom jel je puno ukusnija,i obavezno plazma keks umjesto petita,isto je ukusniji!

    OdgovoriIzbriši
  24. mirjana...pravila sam obje torte..u pesak tortu ide kokos ostalo je slicno,ali dobre su obje varijante ;) pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  25. "Beba medena" mislim da bi okrugli pleh, promjera 28 cm bio primjereniji.

    OdgovoriIzbriši
  26. vjerojatno nije znala da cete toliko komentirati njen recept..da je znala vjerojatno bi stavila neki milje koji ce se vama vise svidjati..strasno..torta je odlicna i pravila sam je dosta puta,a ako je bilo tesko postaviti link,cija je torta..mogla je gospodja koja je ovdje postavila Elenin recept,bar poslikati tortu da vidimo sliku,jer kako moze nama tvrditi da je dobra i postaviti recept,ako ju nije pravila,a pretpostavit cemo da nije posto je stavila tudju sliku..pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  27. Molim mustru za milje!

    OdgovoriIzbriši
  28. U civilizovanom svijetu ljudi postuju jedni druge I postuju kako svoj tako I tudji rad I trud. Objavljivanje tudjeg rada bez dozvole I navodjenja izvora informacija je kradja. Lijepo je da se svima svidja torta I da se recept prenosi ali ako ste I recept I sliku prenijeli sa drugog sajta MORALI ste barem navesti link. Sto god da kazete ne opravdava Vas postupak. U pitanju je kradja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jbala vam kradja mater.. Sta ako je postavila i recept i sliku? Jbo te i recept i slika, trebala si ga u supak ugurat da ti ga niko ne uzme.. Sad ti poredis obicni recept sa zakonom. Zeno bozja idi u pm. i ti i recept, nije jedini na internetu..

      Izbriši
  29. Moja ju tete često radi i odlicna je za ljetne dane.

    OdgovoriIzbriši
  30. 2223 godine je jedan student iz galaticke federacije otkrio da je treci svjetsk rat i unistenje zemaljske kuglei ustvari izazvan ne sukobom istoga i zapada nego "ukradenim"receptom iz kulinarke koji je objavljen davne 2009 pod nazivom Mrena a ponovo prikazan 2014 u domaci recepti" pod nazivom "plazma keks torta...poguzije a ne politicari uniste ovu nasu planetu...

    OdgovoriIzbriši
  31. boze zar vazno na cemu je torta ili kolac vazno je dati recept ljudi u kom svjetu zivimo hvala na receptu

    OdgovoriIzbriši
  32. Torta je super.A vi sto kometarisete milje, ko je sta ukrao, tanjir, bokal , casu ste obicne primitivke.Prijatno!

    OdgovoriIzbriši
  33. ne vidi to cudno ne vidjeno.. boze sveti kao da
    ===============
    Joj koja nepismena zena zabole me glava od ove neukosti.......pu

    OdgovoriIzbriši
  34. obozavam svade anonimusa, , sve ljudi bez imena

    OdgovoriIzbriši
  35. ovaj milje je jako dobar uklapa se u recept,kolač ima beskrajno slojeva ko da je posao od 2 dana ali slika je dobta i svidja mi se

    OdgovoriIzbriši
  36. strasno ... sve su ovo neki recepti za kolace i torte koji su od origanlong recepta daleko otisli .. sve su to neki recepti koji su se iskvarili jer svaka neka pametnica pametuje recept na svoj nacin... jedan je original i to je taj sto je u kuvaru a ovo ovde po internetu ili su 90 posto izmenjeni pa kolaci, torte ispadnu da te Bog sacuva, niti pise velicina pleha niti vreme pecenja niti kalorije .. itd .. itd .. a onda se ovde nadju neke zensturace koje se podzapaju za milje, za tacne , i za recept .. chibe bre koj vam djavo pa nit je recept on gospodje sa miljeom nit je recept gospodje koja ga ovde postavila nego sve je ovo ISKVARENO .... nekoliko puta pravila sam slatkise preko ovakvih glpavih sajtova i sve pogresno il preslatko .. il suvo .. nista se sa nicim ne slaze il masno ... uzas .. .. internet .. ah cudo sve i svasta ima.. ali ?? moraju se citati pravi kuvari i tu se naci pravi recept onaj koji nije KOPIJA !!

    OdgovoriIzbriši