12.07.2012.

Tulumbe

Tulumbe
Recept za tulumbe:

Sastojci za tijesto:

-400 ml vode
-6 žlica ulja
-250 g brašna
-5 jaja





Sastojci za agdu:
-800 g šećera
-400 ml vode
-1 llimun

Za prženje:
-750 ml ulja


Priprema tijesta:
Pomiješajte ulje i vodu pa zakuhajte. U zakuhanu smjesu od ulja i vode dodajte brašno neprestano miješajući pa kuhajte pola minute dok smjesa ne postane gusta i jednolična. Smjesu ohladite na sobnoj temperaturi. U ohlađenu smjesu dodavajte jedno po jedno jaje sve miješajući rukama. Svako naredno jaje dodavajte tek kad se prethodno jaje potpuno sjedinilo s tijestom.

Priprema agde:
Šećer i vodu kuhajte do potrebne gustoće. U smjesu za agdu tada dodajte limunove kriške. Ostavite agdu da se ohladi da se ohladi na sobnoj temperaturi.

Postupak prženja tulumbi:
Ulje zagrijte na vatri. Špricu za tulumbe (ili vrećicu sa nastavkom) napunite ohlađenom smjesom. U posudu sa zagrijanim uljem na vatri lagano spuštajte tijesto za tulumbe istiskano iz šprice. Tulumbe nije potrebno okretati jer će se same okretati u vrućem ulju. Pržite tulumbe dok ne pridobiju zlatnu boju. Tulumbe izvadite i stavljajte u ohlađenu agdu. Postupak ponavljajte dok ne ispržite svo tijesto za tulumbe. Tulumbe namočene u agdu ostavite tamo sve dok ne bude gotova naredna količina. Tulumbe poslažite u posudu pa prelijte sa ostatkom agde i stavite na hlađenje u hladnjak.

15 komentari:

  1. Još bolje su,ako stavite pola mlijeka sa vodom,ja lično ih pravim na mlijeku, i u brašno izmiješam kašičicu praška za pecivo i budu također ukusne i sočne, a u agdu,stavim omjer 1.litar vode i 1.kg.šećera i kesicu vanilija šećera, ako nemam limun

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ih pravim i pečem kao princes krofne-u zagrejanoj rerni i ne otvaram dok se neispeku,nema potrebe za tolikim uljem i super su...SLOBODNO PROBAJTE!

    OdgovoriIzbriši
  3. za u rernu da li je isti ovaj recept ili..? ja takodje nisam pristalica na ulju,ali kada su tolumbe u pitanju mogu napraviti izuzetak :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. ako netko voli tulumbe voli ih ,na starom klasičnom receptu u ulju ,to il voliš il ne voliš,to isto hoćes je jebati a da ti ne udje,ako ste debele bit ćete debele i bez tulumbi na ulju

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimno

    jeli mi moze netko reci sta su to TULUMBE

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo je vazno ne zagrijati previse ulje.Ne smije se pjeniti.Ovo je zaista prefin kolac i nije jako mastan.

    OdgovoriIzbriši
  7. obozavam tulumbe,probati cu ovi recept

    OdgovoriIzbriši
  8. ja imam recept sa 500g oštrog brašna pa mi sad nije jasno

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam nikad pravila tulumbe,ali danas cu pokusati.Zanima me kakav je postupak kad se peku u rerni.Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  10. ja sam probala peci ih u rerni to nisu tilumbe to su princes krofne tulumba je pecena u ulju i to je to

    OdgovoriIzbriši
  11. Tulumbe su super , al bolje su kad ih pecete na ulju i iscjedite sa njih ulje , i kad ima vise agde ! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tko jednom proba u rerni nikad vise nece prziti u ulju,a toliko je jednostavnije i lakse :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Moj sin ih zove":Debeli ,masni kolac" :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Tulumbe su samo ako se prze u ulju!!!

    OdgovoriIzbriši